Zojuist operatie borstprotheses gewijzigd (ik neem geen implantaten!)

Dames die we hebben behoed.

Moderators: Susana, Essi

Zomer1971

Zojuist operatie borstprotheses gewijzigd (ik neem geen implantaten!)

Ongelezen bericht door Zomer1971 » 06 okt 2019 17:28

IMG_20191210_210330.jpg
4 dec geopereerd, ondanks dat arts me zei dat ik niets over zou houden ben ik toch erg blij uiteindelijk geen protheses/implantaten genomen te hebben. Nogmaals dank jullie wel allemaal!
Hallo allemaal,

Ik ben 48 en 2 jaar geleden heb ik een maagverkleining gehad en ben ik 50 kg afgevallen. Ik had voorheen een forse e cup met een lengte van 1.62 door het vele afvallen heb ik hele lege borsten eraan overgehouden. Ik ben nooit een voorstander van silicone protheses geweest, en met die gedachten naar een plastische chirurg gegaan om mijn borsten te laten liften. Bij de kliniek werd me gezegd dat ik nog zo weinig borstweefsel over heb, cup a en dat is erg klein. Het advies was een borstprothese 350 cc achter de spier, ik werd bang van wat de plastische chirurg me voorspiegelde, huid slechte kwaliteit, erg kleine borsten en van boven zal het ondanks de lift een lege bedoeling blijven en de verwachting is dat na een tijd mijn borsten toch weer gaan hangen. Ik heb dan ook ingestemd met een lift plus 350 cc implantaten en de zekerheid van de chirurg dat ik me geen zorgen hoef te maken voor lekken lymfle klier kanker enz enz. Die kans was heel erg klein volgens hem. De operatie datum is gepland voor 20 Jan 2020. Iets in mij geeft toch enorm veel twijfel en mijn intuรฏtie zegt me het niet te doen, en ineens kom ik op deze site, lees jullie verhalen en ervaringen en ik voel mijn overtuiging groeien, ja ik wil de lift mijn borsten zijn echt heel leeg en slap maar nee ik wil geen protheses en heb dan ook vandaag een mail gestuurd naar de kliniek dat ik geen borst protheses wil, maar een maximale lift en borstversteviging. Een cup a is klein erg klein maar mijn gevoel zegt me dat dit de beslissing is die ik moet nemen. Dus lieve meiden dank allemaal voor je ervaringen en fotoos, want die hebben me laten zien dat ik ook met cup a een volwaardige vrouw ben.
Laatst gewijzigd door Zomer1971 op 10 dec 2019 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Susana

Re: Zojuist operatie borstprotheses gewijzigd

Ongelezen bericht door Susana » 06 okt 2019 18:09

Zomer, welkom hier ๐Ÿ’
Fantastisch om te lezen dat je voor een lift kiest, dat is wat ik wilde 12 jaar geleden! Ik liet me ompraten en kreeg implantaten. Ik was vanaf dag 1 niet blij mee, ik vond ze zo nep en heb nooit van genoten. Gelukkig ze zijn er uit. Ik hoorde van de PC dat ik een kleine B zou hebben na de explantatie en lift. Nou ik heb nu zeker een volle C, ze fluffen en ze worden mooier met de dag.
Ik wens je heel veel succes met de lift ๐Ÿ€๐Ÿ’œ
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Handig om te weten : viewtopic.php?f=208&t=2033 ๐Ÿ’œ
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 ๐Ÿ€
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl ๐Ÿ’Œ
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/ ๐Ÿ’™

Essi

Ongelezen bericht door Essi » 06 okt 2019 18:22

Welkom zomer,
Wat fijn dat je dit forum hebt gevonden nog voor je borst vergroting!!!
Goed dat je gevoel je al waarschuwde....
De mooie praatjes die artsen (nog steeds ) verkopen over het niet lekken en veiligheid van de implantaten, hebben wij allemaal voor waar aangenomen toen we een borstvergroting namen.
Foto's van lekkende implantaten hier op het forum zijn de lelijke werkelijkheid.
En artsen die onzin verkopen om vrouwen angst in te boezemen over het resultaat als je enkel voor een lift wilt gaan of alleen explantatie..... ๐Ÿ˜ค
Grrrrrr! Ik kan me er zo boos over maken. Gelukkig heb je ook hier op het forum alle mooie borsten kunnen zien van dames die puur natuur (maar vaak met een maatje minder) verder door het leven gaan. Kijk rond, stel je vragen en wees vooral heel trots op jezelf!!!
Ik ben het zeker, je ging je gevoel achterna en koos voor je gezondheid meid.
Als je gevoel bij je arts niet goed is over wat JIJ nou precies wilt laten doen met JOUW lichaam, zoek dan alsjeblieft een arts die dat wel doet.
Liefs essi

Dorie

Ongelezen bericht door Dorie » 06 okt 2019 19:54

Ik denk een super goede beslissing. Na je herstel geen angst voor complicaties, geen operaties meer, niet ziek worden van de silicone enz enz.
Vooral aangezien je probleem niet direct te maken heeft met de wens voor grotere borsten....
explantatie januari 2020 dr niessen

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 06 okt 2019 20:55

Ik las je berichtje bij je aanmelding en mijn dag kon niet meer stuk!!!๐Ÿ˜€๐Ÿ‘
Ik wil je bedanken voor het plaatsen van dit waardevolle bericht. Laten er nog velen zoals jij volgen...

Alles kont goed en jij hebt straks echt geen a. En had je die wel, dan is dat jij mooi als je slank bent. Onze borsten zijn vaak gewoon naar verhouding met ons gewicht.

Alles komt goed en gefeliciteerd met deze overwinning! En het feit dat je wordt behoed voor heel veel ellende!!!๐Ÿ˜ข
Ik ben zo trots op je! Het zijn echt ondingen, kijk maar naar de foto's van verwijderde implantaten: viewtopic.php?t=1756 :shock:

๐Ÿฅณ๐Ÿ’โค๐Ÿ’‹

Even lezen graag ๐Ÿฆ‹WELKOM OP HET FORUM!๐Ÿฆ‹
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!๐Ÿ’ช
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!๐Ÿ’ช
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
โš ๏ธBij acute problemen je arts raadplegen!

Onzeker

Re: Zojuist operatie borstprotheses gewijzigd (ik neem geen implantaten!)

Ongelezen bericht door Onzeker » 06 okt 2019 22:03

Wat super dat je deze beslissing heb genomen ๐Ÿ‘๐Ÿป
18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms

Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM

Moeke

Ongelezen bericht door Moeke » 16 okt 2019 18:05

Wow Zomer,

50kg afgevallen! Dat is al op zich een felicitatie waard! Erg knap van je.

Super dat je ervoor gekozen hebt om alleen voor een lift te gaan. Belachelijk dat artsen implantaten aanraden als vrouwen daar niet voor komen. Zou verboden moeten worden, werkelijk.
Wat fijn dat je het met ons deelt. Heel krachtig al die ervaringen van andere vrouwen. Ook van jou voor ons.

Je hebt gekozen voor gezond!

Liefs, Moeke
It's time to change the world!

Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/

Ange1010

Ongelezen bericht door Ange1010 » 16 okt 2019 20:47

Zomer1971 schreef: โ†‘
06 okt 2019 17:28
Hallo allemaal,

Ik ben 48 en 2 jaar geleden heb ik een maagverkleining gehad en ben ik 50 kg afgevallen. Ik had voorheen een forse e cup met een lengte van 1.62 door het vele afvallen heb ik hele lege borsten eraan overgehouden. Ik ben nooit een voorstander van silicone protheses geweest, en met die gedachten naar een plastische chirurg gegaan om mijn borsten te laten liften. Bij de kliniek werd me gezegd dat ik nog zo weinig borstweefsel over heb, cup a en dat is erg klein. Het advies was een borstprothese 350 cc achter de spier, ik werd bang van wat de plastische chirurg me voorspiegelde, huid slechte kwaliteit, erg kleine borsten en van boven zal het ondanks de lift een lege bedoeling blijven en de verwachting is dat na een tijd mijn borsten toch weer gaan hangen. Ik heb dan ook ingestemd met een lift plus 350 cc implantaten en de zekerheid van de chirurg dat ik me geen zorgen hoef te maken voor lekken lymfle klier kanker enz enz. Die kans was heel erg klein volgens hem. De operatie datum is gepland voor 20 Jan 2020. Iets in mij geeft toch enorm veel twijfel en mijn intuรฏtie zegt me het niet te doen, en ineens kom ik op deze site, lees jullie verhalen en ervaringen en ik voel mijn overtuiging groeien, ja ik wil de lift mijn borsten zijn echt heel leeg en slap maar nee ik wil geen protheses en heb dan ook vandaag een mail gestuurd naar de kliniek dat ik geen borst protheses wil, maar een maximale lift en borstversteviging. Een cup a is klein erg klein maar mijn gevoel zegt me dat dit de beslissing is die ik moet nemen. Dus lieve meiden dank allemaal voor je ervaringen en fotoos, want die hebben me laten zien dat ik ook met cup a een volwaardige vrouw ben.
HEEL goed besluit van je!! Laat die troep indd er maar lekker uit! Echt een wijs besluit. Je bent ook mooi met een lift alleen. Misschien een gesprek met andere pc?
Je bent mooi en goed zoals je bent!!๐Ÿ™๐Ÿผ๐Ÿ€๐Ÿ’‹
--------------โค--------------
Laat gaan wat was๐Ÿฆ‹
Accepteer wat is๐Ÿ™๐Ÿผ
Omarm wat komt๐Ÿ•ฏ
--------------๐Ÿ€------------

Sammie

Ongelezen bericht door Sammie » 24 dec 2019 23:52

Je mag trots zijn op jezelf. Sterke powervrouw.
Ik neem er een voorbeeld aan

Plaats reactie

Terug naar โ€œVrouwen die niet kozen voor implantatenโ€