Mogelijkheden lipofilling

Informatie over lipofilling. Stel hier je vragen.

Moderators: Essi, Susana

Lonastar

Mogelijkheden lipofilling

Ongelezen bericht door Lonastar » 13 nov 2020 01:37

Hopelijk staat mijn vraag hier goed en kom ik niet te warrig over :D Kan lipofilling bij explantatie ook als prothese op de borstspier maar onder klierweefsel zaten. Beetje technische vraag maar ik dacht kan alleen als implantaat onder borstspier zat, als op de borstspier zat dan ontstaat na verwijdering een “wondgat” waar het vet dan in verdwijnt? En hoe zit dat als de kapsels verwijderd zijn gebeurd dat altijd of juist niet? Kortom kan iemand mij uitleggen hoe dit technisch gezien allemaal in werk gaat? Alvast bedankt.
1998 BV monobloc hydrogel r 240 cc l 260 cc (gaandeweg pijnklacht)
2015 Prothesewissel met borstlift
CUI rond cohesief Laag Profiel r 335 cc l 395 cc
gaandeweg diverse klachten
2020/2021 Explantatieplannen met borstlift :idea:

Emerald

Re: Mogelijkheden lipofilling

Ongelezen bericht door Emerald » 13 nov 2020 08:53

Hoi,

Dat is bij mij gebeurd. Ik had mijn protheses op de spier en heb gelijk Lipofilling laten doen bij het verwijderen.

Vooralsnog ben ik heel blij maar ik ben pas 4,5 weken geleden geholpen. Ik zal straks weer een update geven in mijn eigen topic.

Dr. Niessen legde uit dat hij niet in de buurt komt van de wond. Je spuit nieuw vet tussen de bestaande vetcellen. Die vetcellen liggen voornamelijk tussen de huid en het klierweefsel.
Wel is het zo dat als er een ravage wordt aangetroffen met kapotte protheses, veel uitgelekte siliconen en verklevingen dan wordt de lipofilling niet in dezelfde ingreep gedaan.

Ik had een heel dun kapsel, dunner dan de meesten werd er gezegd. Dit is dus blijven zitten.

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 13 nov 2020 08:59

Hoi Lonastar,

Welkom!

Ik had ook mijn protheses voor de borstspier en lipo laten doen.
Laat je goed informeren bij verschillende PC zodat je kunt kijken wat bij je past,wel lipo, geen lipo etc.

En...belangrijkste...goed dat je voor explantatie gaat!

Succes met je reis!
💜
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖

Emerald

Ongelezen bericht door Emerald » 13 nov 2020 09:05

Zusss schreef:
13 nov 2020 08:59
Hoi Lonastar,

Welkom!

Ik had ook mijn protheses voor de borstspier en lipo laten doen.
Laat je goed informeren bij verschillende PC zodat je kunt kijken wat bij je past,wel lipo, geen lipo etc.

En...belangrijkste...goed dat je voor explantatie gaat!

Succes met je reis!
💜
Wat zus zegt sowieso natuurlijk! Plan een paar verschillende consulten en maak dan pas je keuze.

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 13 nov 2020 09:41

Lonastar schreef:
13 nov 2020 01:37
Hopelijk staat mijn vraag hier goed en kom ik niet te warrig over :D Kan lipofilling bij explantatie ook als prothese op de borstspier maar onder klierweefsel zaten. Beetje technische vraag maar ik dacht kan alleen als implantaat onder borstspier zat, als op de borstspier zat dan ontstaat na verwijdering een “wondgat” waar het vet dan in verdwijnt? En hoe zit dat als de kapsels verwijderd zijn gebeurd dat altijd of juist niet? Kortom kan iemand mij uitleggen hoe dit technisch gezien allemaal in werk gaat? Alvast bedankt.
Hoi Lonastar, ik heb uitgebreide info staan en ook dit komt aan de orde https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2044

Succes met je reis!🦋

Ik zal je topic naar lipo verplaatsen. Hij staat verkeerd.

Had je al een melding bij de overheid gedaan?
viewtopic.php?t=1689
En het Welkomsbericht gelezen? https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2033
Zo niet, graag doen, dank je!

Heel veel liefs, Luna💕☀️🌻

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Plaats reactie

Terug naar “Informatie en vragen lipofilling”