De meeste vrouwen, maar vooral artsen, schuiven het op de overgang, maar het zijn toch echt de implantaten. Zonder implantaten zouden vrouwen veel minder last hebben van overgangsklachten.
Ik snap dat het voor veel vrouwen nog steeds moeilijk is te geloven en dat alles wat wij zeggen misschien wat overdreven lijkt. Ik zal jullie zeggen dat zelfs ik ooit hetzelfde dacht, zelfs nadat ik de explantatie had laten doen, maar dit is de werkelijkheid! Zie het verhaal van Jacqueline, hoeveel meer bewijs moet er zijn?
Verder is er nu bij Sjannine, die ook in het boek 'Het Siliconen Lek' haar verhaal deed, veel aan de gang met haar handen.
De vingers zijn blauw/zwart aan het worden. Misschien gaat ze haar vingers kwijtraken. De vaten zijn beschadigd en in het rapport staat dat dit mogelijk door lichaamsvreemde, giftige stoffen komt. Daar schrik ik zo van!
Henry Dijkman is ook al ingelicht. Het is echt niet normaal meer wat die troep kan aanrichten in weefsels.
Reken maar van yes dat je klachten ook van de siliconen komen! Natuurlijk snap ik dat je wilt wachten, maar toch is melden echt belangrijk en hoe sneller hoe beter. Je kunt daarna ook weer aangeven dat klachten zijn verminderd of juist niet. Ook als je klachten niet verminderen of volledig verdwijnen, kun je niet zeggen dat het niet de implantaten waren, want bij sommige vrouwen gaan veel klachten nooit meer weg. Siliconen kunnen immers echt niet volledig je lichaam uit.
In
deze link veel antwoorden op vragen. Ook de vraag: 'Komen mijn klachten wel van implantaten, zijn deze wel de oorzaak?'
Er staat ook een linkje hoe je het boek kunt kopen. Voor degenen die daar intresse in hebben. De link vind je onderin bij ' 23.Overige vragen'
Succes en sterkte!
Liefs, Luna