Ontevreden over behandeling door pc of gang van zaken bij kliniek of ziekenhuis?

Heb je klachten door implantaten, meld dit dan!

Moderators: Essi, Susana

Luna MKS

Ontevreden over behandeling door pc of gang van zaken bij kliniek of ziekenhuis?

Ongelezen bericht door Luna MKS » 09 okt 2020 00:17

Lieve meiden,

Misschien is het een goed idee om gewoon in je titel aan te geven dat je een minder goede ervaring had. Ik wil daar geen apart deel voor maken. Er is al een deel 'Slechte ervaringen'. Elke vrouw mag zelf bepalen of ze daar iets wil plaatsen.

Ik ben er echt niet op uit om artsen te schaden. Allemaal maken ze wel eens fouten, of kan er iets mis gaan, of kan er iets niet volgens jouw verwachtingen gaan. Toch wil ik wel meegeven om alles wat je meemaakt, of hoe je iets ervaren hebt, te delen, want anderen hebben daar recht op. En deel je ervaring vooral ook met de arts, ook deze heeft daar recht op, zodat hij of zij zichzelf kan verbeteren.

Ik denk dat sommige artsen inmiddels teveel patiënten hebben en dit ten koste van de aandacht van hun patiënten gaat. Ik hoop dat ze weer teruggaan naar het gevoel wat ze deed besluiten om arts te worden en hier wat mee doen.

De vrouwen die nog voor de keuze staan, lees je alsjeblieft goed in. Ook onze info en laat je niet teveel leiden door ervaringen van anderen. Neem een beslissing vanuit jezelf en de kennis die je hebt verzameld en jouw eigen wensen. Uiteindelijk ben je zelf verantwoordelijk voor de keuze die je maakt en niet de lotgenoten en ook niet SVS-MKS.

Succes!!!❤❤❤

Hierbij nog wat meer informatie:
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2998

Verder vragen we iedereen om eigen verhalen te plaatsen. Van horen zeggen verhalen worden verwijderd. Hier lees je waarom: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2643

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Plaats reactie

Terug naar “BELANGRIJK: KLACHTEN MELDEN!”