Lipofilling Cynthia dr. Kappel

Ervaringen dames die later lipofilling deden.

Moderators: Susana, Essi

cynthia

Lipofilling Cynthia dr. Kappel

Ongelezen bericht door cynthia » 17 okt 2015 13:31

Dag dames,

Veel van jullie kennen me vast nog wel, want een jaar geleden schreef ik ook al iets. Ik heb er even over gedaan om dit berichtje te plaatsen, omdat ik een beetje bang was voor jullie reacties. Ik ben namelijk alweer aan de borsten geopereerd. Ik ben door dr.Kappel geopereerd en ben heel blij dat ik dit heb gedaan, want dr. Kappel is echt een !!!SUPERVROUW!!! en kan heel veel met weinig vet. Ik heb 100 cc in mijn borsten gekregen en de borsten zien er heel mooi uit een 70C. De liposuctie is ook mooi en gelijkmatig uitgevoerd en de steekgaatjes zijn heel klein.
Dr. Kappel opereert in een mooie locatie in Utrecht en heeft een geweldig team. Ze stuurde me van de week een bloemetje om me een goed herstel te wensen :D waar maak je dat mee?
Het kan zijn dat sommige van jullie niet begrijpen waarom ik zo vaak onder het mes ben geweest, maar ik zal proberen uit te leggen waarom. Ik ben ooit aan protheses begonnen, omdat ik een bepaald formaat in mijn hoofd had. Een maat die bij mijn lichaam past en ik wilde graag gelijke borsten hebben. Bij lipofilling kun je niet in 1 keer het gewenste resultaat bereiken, dus moet je vaker onder het mes. Ik heb bijna het formaat wat ik met implantaten had, maar zou nog een klein beetje meer moeten hebben om dat te bereiken. Mocht ik nog eens onder het mes gaan dan is dat pas over een paar jaar.
Natuurlijk zijn borsten niet alles en hangt je geluk niet van je cupmaat af. Ik heb genoeg meegemaakt om dat te beseffen en om te weten wat belangrijk is. Maar ik wil me gelukkig en vrij voelen in mijn eigen lichaam en dat deed ik eerst niet. Na de explantatie was ik echt heel plat (AAA) en oude bh's van voor de borstvergroting paste ik niet. Het was vreselijk om dit mee te maken, maar gelukkig kwam ik na de explantatie aan en kon ik aan lipofilling beginnen.
Ik heb heel veel vertrouwen in deze techniek en ik geloof niet dat ik in de toekomst problemen zal krijgen. Mocht dit wel zo zijn, dan zal ik die moeten aanvaarden. We kunnen anderen niet de schuld geven van onze eigen keuzes. Ik sta nu heel anders in het leven dan vroeger en heb een goed overwogen beslissing genomen, omdat ik zelf achter alle informatie aan ben gegaan die nodig was om tot mijn besluit te komen. Ik raad alle vrouwen om dat ook te doen.
Als je vragen hebt of foto's wilt zien, mag je me een pm sturen. Ik zal mijn foto's ook naar Luna sturen, omdat ik ze liever niet op het forum plaats.

Groetjes,
Cynthia

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 21 okt 2015 11:51

Hoi Cynthia,

Wat ben je dapper dat je het toch iedere keer durft! En goed van je dat je je wens achteraan gaat en je niet laat tegenhouden door wat andere vinden.
Het is heel fijn dat je je ervaring bij dr. Kappel deelt. Dr. Kappel is ook zeker een topper!!! +Thumbs+Up+ Ze staat bovenaan ons lijstje met goede pc´s en daar zal ze blijven. Ik heb veel aan haar te danken. De meeste vrouwen eigenlijk. Ze kwam voor ons op toen alle andere pc´s nog ontkenden dat er iets aan de hand was.

Bedankt alvast voor de foto´s!!! Ik had de vorige ook al aan 2 dames laten zien. Jullie foto´s heeft ze doen besluiten om voor lipofilling te kiezen dus dat is echt geweldig!

Heel veel liefs en herstel goed,

Luna +LOVE+

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Sabrah

Ongelezen bericht door Sabrah » 23 nov 2015 14:40

Luna, zou ik de foto's kunnen krijgen? Ik overweeg namelijk ook lipofyling bij dr Kappel indien ik de monoblocs laat verwijderen.

x
Sabrah

wiske

Re: Lipofilling dr. Kappel

Ongelezen bericht door wiske » 14 dec 2019 08:59

hoi Cynthia, na mijn explantatie een 5 weken geleden, schiet er helaas ook maar een aaa over... maar ... ik denk dat ik te mager ben voor lipofilling.
heel mijn leven op mijn eten 'moeten' letten (want ik woog op mijn 16e al 64 kg); en nu ben ik volop aan het proberen wat bij te komen, op een gezonde manier (niet dmv suiker en vet). dit blijkt toch niet zo makkelijk! nu al hetgeen erbij komt (niet veel in kilo's maar wel in 'vorm'), zet zich op mijn buik, dus niet zo mooi. maar ik hoop dat ik zo wat vet kan kweken om toch een lipofilling te kunnen laten doen. mijn bmi is 20. Mijn pc (België) heeft gezegd dat ik te mager ben, maar ik lees zoveel goede ervaringen met dr. Kappel dat ik overweeg eens een afspraak met haar te maken. kun je me nog wat meer vertellen over hoe het bij jou ging? denk je dat het mogelik is bij mij?

Donny

Ongelezen bericht door Donny » 11 jan 2020 19:50

Hoi,

Zou ik ook de foto’s mogen zien.
Ik ben aan het overwegen om voor de tweede x lipofilling te gaan doen.

Groetjes Donny

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 11 jan 2020 20:04

De foto's staan in het afgeschermde deel: viewtopic.php?t=1767 Dat mocht.
Helaas kan ik geen andere foto's meer versturen lieve dames, want het is echt teveel geworden dat heen en weer gemail😢

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling ervaringen”