BELANGRIJK! COLLECTIEVE RECHTSZAAK / SCHADECLAIM TEGEN ALLERGAN

Mededelingen SVS-MKS forum.

Moderators: Susana, Essi

Luna MKS

Re: BELANGRIJK! COLLECTIEVE RECHTSZAAK / SCHADECLAIM TEGEN ALLERGAN

Ongelezen bericht door Luna MKS » 31 jul 2021 12:28

20210731_121838.jpg
Er melden zich daarnaast ook vele zieke vrouwen die geen lid van het forum worden. En nu, met de aankomende rechtszaak, zien we een enorme toename in aanmeldingen achter de schermen.

De problemen door (siliconen) borstimplantaten zijn vele malen groter dan men wil geloven of toegeven.

Daarom is het heel belangrijk om je AAN TE SLUITEN voor de collectieve rechtszaak / schadeclaim.

Daarnaast is het heel belangrijk om je klachten bij het Meldpunt Bijwerkingen Implantaten te MELDEN.

Zomon

Ongelezen bericht door Zomon » 09 aug 2021 08:18

Het is nu 2 maanden verder. Is er al iets te zeggen wanneer ze gaan starten.

Na mijn1e aanmelding heb ik verder niets meer van ze vernomen.

Liefs Zomon.
2001 borstvergroting Mcghan 410 - 270 cc
2021 explantatie na 20 jaar.

Monique MKS

Ongelezen bericht door Monique MKS » 11 aug 2021 10:20

Zomon schreef:
09 aug 2021 08:18
Het is nu 2 maanden verder. Is er al iets te zeggen wanneer ze gaan starten.

Na mijn1e aanmelding heb ik verder niets meer van ze vernomen.

Liefs Zomon.
Beste Zomon,

Dat weten we nog niet precies. Je hoort inderdaad even niets na de eerste aanmelding. Dit betreft een vooraanmelding, dus nog niet de officiele aanmelding.
Ze verzamelen nu eerst de vrouwen die mee willen/kunnen doen. De officiele aanmelding waarbij je uitgebreid je gegevens moet opsturen, komt later. Hoe snel dit zal gaan weten we niet. Het is nu ook vakantieperiode, dus alles staat even stil.

Hartelijke groetjes,
Monique MKS

Jessy

Ongelezen bericht door Jessy » 17 aug 2021 09:59

Dag,

Ik heb ruwe implantaten van Silimed, die veroorzaken (voor zo ver ik kan vinden, al vind ik sowieso amper iets over dit merk) geen kanker. Echter zijn ze dus wel ruw en zorgen voor meer siliconen in je lichaam.

Is er iets wat ik kan doen of heb ik gewoon pech? Ik liet ze zetten in juli 2015 en het blijkt dat dat hele merk hun toestemming geschrapt is in oktober 2015... Hier heb ik toen echter ook niets over te horen gekregen van mijn kliniek.

Alvast bedankt voor uw hulp.

Groetjes Jessy

Monique MKS

Ongelezen bericht door Monique MKS » 17 aug 2021 14:13

De geruwde implantaten geven allen een verhoogd risico op ALCL ongeacht het merk.
Helaas gaat deze rechtszaak alleen over het bedrijf Allergan. We hopen dat hierna ook de anderen bedrijven kunnen worden aangepakt. We zullen iedereen hiervan op de hoogte brengen.

Hartelijke groetjes,
Monique MKS

Monique MKS

Ongelezen bericht door Monique MKS » 28 aug 2021 12:36

Bureau Clara Wichmann komt op voor vrouwenrechten en ze strijden al vele jaren voor vrouwen met klachten door siliconen implantaten.

Binnenkort starten ze een rechtszaak tegen Allergan in verband met het verhoogde risico op ALCL— kanker van het immuunsysteem. Ze gaan hen aansprakelijk stellen voor de schade die vrouwen geleden hebben en eveneens voor de angst en onzekerheid om later alsnog ziek te worden door hun implantaten.

:!: Hun belangrijkste doel is dat er zo'n hoog mogelijke schadevergoeding bij de vrouwen terecht komt. Sommige claimorganisaties vragen circa 20% voor advocaatkosten. Bureau Clara Wichmann vindt dat te veel.

De rechtszaak gaat over de geruwde (Biocell) implantaten van Allergan, maar later volgen mogelijk ook andere merken. Hiervoor kun je je ook alvast inschrijven bij Bureau Clara Wichmann, ook aIs je al elders ingeschreven staat voor een schadeclaim.

Wil je weten of jouw merk en typenummer in aanmerking komt voor deze schadeclaim, mail dan naar:
rechtszaakallergan [@] stichtingsvs [.] nl

SLUIT JE AAN voor de collectieve rechtszaak / schadeclaim!

MELD je klachten bij het Meldpunt Bijwerkingen Implantaten!

Bekijk en like onze FACEBOOK pagina die dagelijks wordt bijgewerkt met belangrijke informatie!

Monique MKS

Ongelezen bericht door Monique MKS » 09 sep 2021 09:33

Graag breng ik weer even dit belangrijke topic onder de aandacht. Er hebben zich al zeer veel vrouwen aangemeld.
Hoe meer het er zijn, hoe sterker we staan. Dus heb je implantaten die nu onder Allergan vallen, MELD JE DAN AAN!
Weet je niet of jouw implantaten meedoen, mail ons dan even.
rechtszaakallergan [@] stichtingsvs [.] nl

Hartelijke groetjes,

Monique MKS
namens het hele team

Vergeet niet je klachten bij het Meldpunt Bijwerkingen Implantaten te MELDEN!

Bekijk en like onze FACEBOOK pagina die dagelijks wordt bijgewerkt met belangrijke informatie!

Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen SVS-MKS forum”