Foto's explantatie en lipofilling Keira

Foto's dames die na explantatie lipofilling ondergingen.

Moderators: Susana, Essi

Keira

Ongelezen bericht door Keira » 20 apr 2013 20:54

Hee lieve meiden,
Dank voor jullie reacties, word er helemaal verlegen van!
Ik ben echt heel erg blij met het resultaat!! Ik zit nu op een 70B. De bh die ik laatst had ik 70C viel gewoon klein denk ik, heb nog wat setjes geshopped en de b zat gewoon het lekkerst.

Ikke, inderdaad heerlijk om zo de zomer in te gaan. Al mijn topjes staan veel mooier, en ik durf weer strakke aan zonder het idee eruit te barsten met die nepdingen! Ik heb nog nooit zoveel zelfvertrouwen gehad en lekker in mijn vel gezeten als nu.

Jammer dat je te weinig vetweefsel had volgens jouw pc, trouwens. Als ik over de plek wrijf voel ik wel een beetje een deukje waar vet weggehaald is maar dat is geen deuk die er is als ik niet de huid indruk erboven. Beetje moeilijk uit te leggen maar als ik de huid erboven naar beneden druk krijg ik een soort indeukinkje (geen inham ofzo haha maar je ziet het wel). Als ik dehuid loslaat is er niks te zien. Maar misschien als je te weinig weefsel hebt kan het bobbelig worden of krijg je een deuk, dat is natuurlijk ook niet mooi!
ik heb trouwens rond mijn buik altijd wat vet gehad, zelfs voor de puberteit al, toen ik nog een stokje was. Maar dr. Kappel heeft op de dag van de operatie besloten om het uit mijn dijbenen weg te halen (buitenkant). Ik heb er nu nog steeds pijn van, de zenuwen diep van binnen werken nog niet helemaal en af en toen heb ik pijn en soms jeuk, dan ga je krabben maar is het nog deels gevoelloos. Denk dat dat de genezing is. Ik krijg steeds meer gevoel erin, plekje wat lastig is wordt steeds kleiner, dus dat is goed :) ze heeft twee incisies gemaakt en gespreid vanaf mn bil tot halverwege het been vet weggezogen. Maar niet heel veel, merk het absoluut niet in mijn broeken ofzo.
De lipo heb ik wel veeel meer last van gehad dan de explantatie zelf maar het was het waard!

Liefs!

Francien

Ongelezen bericht door Francien » 17 mei 2013 19:45

Die zijn prachtig mooi geworden Keira! :)
Hoe is het nu met je benen??

Keira

Ongelezen bericht door Keira » 18 mei 2013 09:20

Hee Francien!
Dankjewel!
Met mijn benen gaat het goed, nog steeds aan het genezen. Het bobbelige is nu weggetrokken (ik heb ook braaf de te strakke broek gedragen, hihi), ook als ik de huid samenduw valt er geen deuk meer in. Alleen wat lichte cellulitis, maar dat had ik al :cool:
Als ik erover wrijf doet het heel diep van binnen nog pijn, en vaak jeukt het en heb ik stekende zenuwpijn (de zenuwen die weer gaan werken). Het gevoelloze is bijna helemaal weg. Genezing duurt gewoon lang vermoed ik. Mijn borsten gaat een stuk beter, tot vorige week had ik links nog wat pijn als ik ergens tegenaan leunde of iets en kwamen er nog stukjes hechting uit onder de douche (telkens hele kleine puntjes). Opeens was dat over en het litteken is nu ook daar helemaal zacht geworden en minder dik.
Zelfs het gevoel komt wat terug rond de littekens. Mijn linkerborst blijft rond de tepel gevoelloos, dat zal nooit meer terugkomen, maar aanraking voelt helemaal NIET onprettig nu. Eerst wel door die ballend ie erin zaten, en ik ben daar zo blij mee. Hoeft mijn vriend geen rekening meer te houden met dat hij me misschien wel verkeerd aanraakt of pijn met knuffelen e.d. ZO fijn! Ik snap niet dat ik nog twee jaar zo heb rondgelopen, brrr.
Hopelijk is alles met jou ook goed!!

Francien

Ongelezen bericht door Francien » 18 mei 2013 10:50

Fijn om te lezen Keira! :)

Grappig van die draadjes, uit mijn rechtertepel steekt nu nog steeds zo'n klein wit draadje. Ik heb er totaal geen last van, en ik ga er van uit dat het vanzelf oplost op den duur!

Hoeveel vet heeft mevrouw Kappel uit jouw benen verwijderd? Zijn ze nu ook echt een beetje dunner? Ik heb een deukje in mijn rechterborst, aan de zijkant, misschien dat ik dat in de verre toekomst nog eens op wil laten vullen als ik heb kunnen sparen. Ik vraag me af hoeveel vet er nodig is, want ik heb echt niet veel, en ik wil ook niet gaan bunkeren om om die reden dikker te worden, dat lijkt me zo ongezond! Ik kan eigenlijk nergens vet missen schat ik zo in..

Het deukje vind ik niet erg hoor, maar als ik de keuze had zou ik het ooit toch willen laten fillen!

zon

Ongelezen bericht door zon » 27 sep 2013 23:24

Hoi Keira,

Prachtige borsten!
Is de inhoud ervan eigen vetweefsel?

Liefs Zon

Keira

Ongelezen bericht door Keira » 31 okt 2013 15:25

Hallo iedereen,

Het is inmiddels alweer een tijd geleden, en ik wilde nog wat foto's plaatsen voor diegenen die benieuwd zijn of mijn borsten nog erg veranderd zijn sinds de explantatie / lipofilling. En voor diegenen die het zelf misschien overwegen, dan kunnen ze het resultaat zien.

Om even terug te komen op de vraag van zonnetje: er zit inderdaad eigen vetweefsel in. Maar ook eigen borstweefsel, ik had voordat ik implantaten nam een mini A cup.

Liefs,
Keira

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 01 nov 2013 09:55

Wat zie je er goed uit! Ben heel erg blij voor je!!!

Ikke

Ongelezen bericht door Ikke » 01 nov 2013 14:17

prachtig Keira en dank dat je deze foto's met ons wilde delen. Ik overweeg zelf ook lipo-filling en was zo benieuwd naar het resultaat. Helaas heb ik nog te weinig vetweefsel maar hoop dat het komt naarmate ik ouder wordt.

Lieve groet,

Ikke.

Angelique

Ongelezen bericht door Angelique » 04 nov 2013 21:24

Wow Keira wat mooi!!!! Zo natuurlijk, zacht en mooi!

liefs Angelique
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!

Keira

Ongelezen bericht door Keira » 05 nov 2013 11:47

Dank jullie wel lieverds, ik ben er zelf ook heel erg blij mee! De explantatie was echt de beste keuze die ik kon maken voor mijn lichaam.
Elke dag nog ben ik er blij mee, als ik in de spiegel kijk, elke keer als ik op mijn buik kan liggen of een knuffel kan geven ZONDER pijn. Ik zou niet eens een maat groter willen, dokter Kappel had aangegeven dat ik altijd terug kon komen voor nog meer lipofilling maar ik peins er nog niet over. Als ik wat "extra" wil draag ik wel een push up bh! En die kan ik dan lekker weer uit doen.
Als ik iemand met mijn ervaring/foto's kan helpen om dezelfde juiste keuze te maken, dan doe ik dat graag!
Ze lijken trouwens op de foto groter dan het werkelijk is hoor, vandaar dat ik nog maar een zij-aanzicht erbij had gezet. ;)

@ikke: jammer dat je nog te weinig vetweefsel hebt, als je het echt graag wilt is dat niet leuk. Het lijkt me wel een heftige operatie want volgens mij gebeurt het volledig onder plaatselijke verdoving. Ik heb het meeste pijn gehad van de liposuctie achteraf. Heb je het al besloten dat je het wilt of twijfel je nog?

6x

Ongelezen bericht door 6x » 24 mar 2014 09:02

Beste. Keira,

Ik begrijp dat het bij jou heel mooi is geworden.
Zelf kan ik jouw foto's niet zien en ik ben erg nieuwsgierig omdat ik heel onzeker rondloop of ik de stap moet gaan nemen om mijn protheses te laten verwijderen. Het is alleen zo dat ik totaal g een eigen borstweefsel meer heb en ook nog eens een kuil rechts heb zitten door verkeerd terug zetten van ribben na een longoperatie. Dus ik ben zo bang als de protheses eruit gaan ik 2 losse velletjes zal hebben hangen. Dus kwam ik in jouw topic terecht waarin jij een lipofilling hebt gehad. Zou jij mij misschien een pb kunnen sturen met hoe dat er dan uit kan zien. Dat zou mij zoveel meer rust geven. Ik kan namelijk nergens voorbeelden vinden van vrouwen die alleen nog maar huidweefsel over hun protheses hebben zitten.

Alvast bedankt Keira.
Xx 6x

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 24 mar 2014 13:18

Lieve 6X, Keira heeft haar foto's om prive redenen verwijderd denk ik.
Ik heb gevraagd of jij ze per pm mag zien. Ik wacht haar antwoord af.
Je kunt ook hier kijken: http://www.realself.com/breast-fat-tran ... ter-photos
Daar vind je veel foto's van lipofilling. Denk dat je dan vooral naar de foto's moet kijken van borstreconstructie want dat is wat ze in feite bij jou moeten doen.
Sterkte lieverd!

+LOVE+ Luna

6x

Ongelezen bericht door 6x » 24 mar 2014 14:32

Dank je wel lieve Luna,

Wat fijn dat je steeds zo snel reageert.

Liefs 6x

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 24 mar 2014 14:38

Ik doe mijn best. Soms lukt het niet altijd hoor. ;)

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 16 apr 2014 11:24

Lieve dames, Keira heeft wegens persoonlijke redenen haar foto's verwijderd. Je kunt ze ook niet per pm aan haar vragen, want dat wil ze liever niet. We hadden de foto's gezien en wat waren haar borsten MOOI!!! We verwachten dat andere dames bereid zijn om foto's te plaatsen, zodat je kunt zien hoe het kan worden. Bij het subforum lipofilling na explantatie vind je overigens ook een hoop foto's

Liefs, Luna

Plaats reactie

Terug naar “Foto's explantatie en lipofilling NIET AFGESCHERMD!”