Ben heel moe en veel pijn maar operatie is goed gegaan. Drains hebben we voordat ik wegging om 18u verwijderd vanwege de pijn het schijnt dat vrouwen met nauwelijks borstweefsel veel pijn kunnen hebben van de drains.. (dit wist ik niet anders had ik niet voor de drains gekozen, ook gezien de vorm van mijn borsten... nu weet ik niet of het vacuüm zuigen van de drains de borsten zo gevormd hebben
Prothesen zijn nog heel, maar veel plooien. Bijna al het kapsel is verwijderd, links had veel dikker kapsel dan rechts zoals ik ik zelf al dacht vanwege de pijn die ik links had.
Ik heb niet gekozen voor enbloc omdat ze dan de incisie 2x zo groot moest maken. Voor mij was het belangrijk dat het kapsel gewoon verwijderd werd. En bijna alles is verwijderd. Foto’s zijn gemaakt, zitten in mijn dossier en vraag ik later op.
Dr. Roossink is een schat!
Ik ben me kapot geschrokken van hoe mijn borsten en nu uitzien..Ik voel me behoorlijk verminkt.
Op de foto's is het minder goed te zien dan gewoon voor de spiegel. Het telehof wijst naar beneden.. dus de borst hangt over het platte stuk heen..
Als je de foto's aanklikt zie je de foto's in normale positie.
- Zijn er vrouwen die hetzelfde hadden en waarbij die vreselijk ‘hoeken’ en platte stukken weer opgevuld zijn met eigen weefsel wat naar beneden ‘zakt’??
- ik heb nu een mega strakke compressie bh aan.. houdt die dat fluffen/vorm terug krijgen tegen?
- die compressie bh zit totaal niet lekker en drukt op vreselijk op mijn hechtingen/wonden. Hoe noodzakelijk is die bh (voor voorkoming van zwelling)? En na hoeveel tijd deden jullie m uit?
Ik vind het zo’n moeilijke afweging ten aanzien van het fluffen of zo’n bh dat tegenhoudt..
Ik hoop dat er dames reageren die hetzelfde ongeveer hadden (dus ook amper borstweefsel en deze hoeken/platte onderkant)
Ik had 335 cc per borst dual plane (dus deels onder de spier).